Care dintre cauzele de mai jos provoacă sulfatarea bateriei de acumulatori?
legăturile bateriei cu alternatorul sunt slabe;
nivelul scăzut al electrolitului în baterie;
bornele bateriei sunt oxidate.
legăturile bateriei cu alternatorul sunt slabe;
nivelul scăzut al electrolitului în baterie;
bornele bateriei sunt oxidate.
când motorul revine la turații mici.
când fulia de antrenare este dezechilibrată;
când este puțin ulei în instalație;
scăderea nivelului uleiului în baia de ulei a motorului;
scăderea puterii motorului;
scăderea nivelului lichidului de răcire în vasul de expansiune al instalației de răcire.
pompa de ulei;
ruptorul-distribuitor;
ventilatorul radiatorului.
fără nicio restricție sau aprobare, însă cu o viteză de până la 50 km/h;
numai în baza autorizației speciale emise de administratorul drumului și cu avizul poliției rutiere;
numai însoțiți de echipaje de poliție rutieră, precum și de persoane care cunosc bine caracteristicile încărcăturii transportate.
ungerea pieselor mobile ale mecanismului motor, pentru a reduce frecarea și pentru a preveni uzura;
lubrifierea roților, pentru a asigura o deplasare ușoară a vehiculului pe drumurile publice;
funcționarea corespunzătoare a trasmisiei autovehiculului, în orice regim de exploatare.
reduceți viteza și vă continuați drumul, dacă intenționați să virați la dreapta;
circulați cu prudență, deoarece semaforul este defect;
opriți și așteptați culoarea verde a semaforului.
100 km/h;
80 km/h;
60 km/h.
viteza prevăzută de Regulament pentru categoria de drum pe care circulaţi în acel moment;
viteza care să vă confere siguranţa că puteţi opri şi evita orice eveniment rutier, fără a intra în derapaj;
în această situaţie nu trebuie să circulaţi cu mai mult de 20 km/h.
la semnalele îndrumătorilor de circulaţie ai Ministerului Apărării;
la semnalele conducătorilor de vehicule care virează la dreapta;
la semnalele conducătorilor vehiculelor care circulă din sens invers.