Care dintre cauzele de mai jos provoacă oscilația roților directoare la viteză redusă?
griparea articulațiilor mecanismului;
jocul prea mare între componentele casetei de direcție;
griparea pivotului de fuzetă.
griparea articulațiilor mecanismului;
jocul prea mare între componentele casetei de direcție;
griparea pivotului de fuzetă.
galeria de evacuare sau în toba de eşapament;
galeria de admisie;
carburator sau în pompa de benzină.
arborele motorului;
roţile autovehiculului;
arborele de transmisie (cardanic).
să depăşiţi alte vehicule;
să remorcaţi un vehicul rămas în pană;
să provocaţi în mers şocuri autovehiculului.
o ambulanţă special dotată în acest sens;
o ambulanţă însoţită de un medic;
vehiculul care a provocat accidentul, dacă starea victimei permite acest lucru.
atunci când se încalcă marcajul continuu longitudinal, chiar și numai cu roțile de pe partea stângă;
în zonele cu trafic intens;
când se încalcă marcajul discontinuu longitudinal.
vă continuați deplasarea, deoarece semnalul verde vă permite acest lucru;
claxonați și găsiți o modalitate de a avansa printre celelalte vehicule;
opriți și așteptați deblocarea, după care pătrundeți în intersecție pe semnalul verde al semaforului.
80 km/h;
110 km/h;
130 km/h.
defecţiunilor înfăşurării secundare;
bateriei de acumulatori;
exploatării motorului la turaţii mari.
foarfece cu vârfuri boante, dispozitiv intermediar pentru respirație „gură la gură“, comprese sterile, feșe, pansamente, mănuși de unică folosință din latex, folie de supraviețuire izotermă, broșură de prim ajutor autorizată de Ministerul Sănătății Publice;
role de leucoplast, plasturi, alcool medicinal, dispozitive pentru suspendarea membrelor accidentate și adresele personalului medical care sunt de serviciu la camerele de gardă;
butelie cu oxigen tehnic, un furtun de legătură și un manometru care să reziste la o presiune de cel puțin 6 atmosfere, o mască din pansament steril și dispozitive pentru curățarea rănilor.