aiCarnet logo

Întrebări categoria C

Surplusul de motorină de la injectoare este refulat:

în rezervor;

în pompa de injecție;

în pompa de alimentare.

Rolul principal al supapei de refulare a unui element al pompei de injecţie este:

impiedica picurarea motorinei din injector, la sfarşitul injecţiei

impiedica reintoarcerea in pompa de injecţie a surplusului de motorina

creşte presiunea de injecţie a motorinei

Care este deosebirea dintre oprire și staționare?

niciuna;

deosebirea constă în durata de imobilizare a vehiculului;

deosebirea constă în modul de așezare și asigurare a vehiculului pe drum.

Dacă rămâneţi în pană într-un tunel:

opriţi funcţionarea motorului;

motorul trebuie să funcţioneze, pentru a putea folosi luminile de avarie;

închideţi autovehiculul şi vă îndepărtaţi de acesta.

Care este principalul factor de risc pe care trebuie să-l aveţi în vedere la conducerea autocamionului prin tunele rutiere?

viteza redusă de deplasare şi mersul în coloană;

dificultăţi în adaptarea vederii la intrarea şi la ieşirea din asemenea pasaje;

posibilitatea existenţei unor denivelări ale părţii carosabile.

În cazul persoanelor accidentate, care prezintă fracturi de coloană, este recomandabil să se folosească:

orice mijloc de transport, dacă se deplasează în direcția unei unități sanitare;

mijloacele de transport cu platformă, respectiv furgonete, camioane, chiar dacă au viteze de deplasare mai mici;

autoturismele, întrucât asigură confort și rapiditate în deplasare.

Limita maximă de viteză pe drumurile naţionale din afara localităţilor, pentru autovehiculele din categoria C este:

110 km/h;

80 km/h;

100 km/h.

Oprirea hemoragiei se face prin legarea strânsă a brațului:

în dreptul rănii;

deasupra rănii;

sub rană.

Mecanismul de distribuție asigură:

transmiterea uniformă a puterii motorului la roțile autovehiculului;

deschiderea și închiderea supapelor, la momente bine precizate, pentru evacuarea gazelor arse și umplerea cilindrilor cu amestec carburant;

distribuția către fiecare cilindru a curentului de joasă tensiune, necesar aprinderii amestecului carburant.

Care dintre următoarele cauze determină manevrarea greoaie a volanului?

uzura excesivă a rulmenților roților directoare;

dezechilibrarea roților directoare;

griparea pivoților fuzetelor.