Surplusul de motorină de la injectoare este refulat:
în rezervor;
în pompa de injecție;
în pompa de alimentare.
în rezervor;
în pompa de injecție;
în pompa de alimentare.
impiedica picurarea motorinei din injector, la sfarşitul injecţiei
impiedica reintoarcerea in pompa de injecţie a surplusului de motorina
creşte presiunea de injecţie a motorinei
niciuna;
deosebirea constă în durata de imobilizare a vehiculului;
deosebirea constă în modul de așezare și asigurare a vehiculului pe drum.
opriţi funcţionarea motorului;
motorul trebuie să funcţioneze, pentru a putea folosi luminile de avarie;
închideţi autovehiculul şi vă îndepărtaţi de acesta.
viteza redusă de deplasare şi mersul în coloană;
dificultăţi în adaptarea vederii la intrarea şi la ieşirea din asemenea pasaje;
posibilitatea existenţei unor denivelări ale părţii carosabile.
orice mijloc de transport, dacă se deplasează în direcția unei unități sanitare;
mijloacele de transport cu platformă, respectiv furgonete, camioane, chiar dacă au viteze de deplasare mai mici;
autoturismele, întrucât asigură confort și rapiditate în deplasare.
110 km/h;
80 km/h;
100 km/h.
în dreptul rănii;
deasupra rănii;
sub rană.
transmiterea uniformă a puterii motorului la roțile autovehiculului;
deschiderea și închiderea supapelor, la momente bine precizate, pentru evacuarea gazelor arse și umplerea cilindrilor cu amestec carburant;
distribuția către fiecare cilindru a curentului de joasă tensiune, necesar aprinderii amestecului carburant.
uzura excesivă a rulmenților roților directoare;
dezechilibrarea roților directoare;
griparea pivoților fuzetelor.