La imobilizarea cu atele, în cazul fracturilor, se va ține cont ca:
atela să nu fie rigidă;
nu sunt necesare criterii pentru imobilizarea fracturilor cu atele;
atela să fie suficient de lungă, pentru a acoperi zona de deasupra și de sub fractură.
atela să nu fie rigidă;
nu sunt necesare criterii pentru imobilizarea fracturilor cu atele;
atela să fie suficient de lungă, pentru a acoperi zona de deasupra și de sub fractură.
să permită controlul stării tehnice a autocamionului, precum şi al bunurilor transportate, în condiţiile legii;
să se prezinte la verificarea medicală periodică, potrivit legii;
să transporte poliţişti, la cererea acestora.
supraîncălzirii motorului, din cauza lipsei lichidului din instalația de răcire;
folosirii defectuoase a ambreiajului;
rulării cu viteză redusă, fără motiv întemeiat, pe timp de vară.
ovalizării tamburului roții respective;
rulării cu presiune scăzută în pneuri;
rulării autovehiculului pe drumuri accidentate.
desfacerea piulițelor conductelor de înaltă presiune;
uzura injectoarelor;
ruperea arcului de reglare a presiunii de injectare.
nu, pentru că pe acest sector de drum este interzisă oprirea;
nu, pentru că pe drumurile naţionale europene circulaţia camioanelor este interzisă;
da, dacă autoturismul şi motocicleta au loc suficient să treacă unul pe lângă celălalt.
pentru lipsa triunghiurilor reflectorizante;
pentru lipsa trusei medicale de prim ajutor;
pentru refuzul de legitimare.
pompa nu debitează ulei în cantitate suficientă;
existența unor jocuri prea strânse în angrenaj;
dereglarea geometriei direcției.
circumferința roților directoare este prea mică;
articulațiile mecanismului de direcție sunt negresate;
lubrifiantul articulațiilor este prea fluid.
durata totala de conducere acumulata intre doua perioade de odihna zilnica
perioada de conducere in care autovehiculul ruleaza neintrerupt
perioada de conducere intre doua puncte ale traseului, prevazute intr-o singura zi.