Imposibilitatea realizării efectului maxim al frânării poate avea originea în:
bruscarea comenzilor de către conducătorul auto;
prezența aerului în instalația de frânare;
folosirea unor pneuri mai late decât cele indicate de constructor.
bruscarea comenzilor de către conducătorul auto;
prezența aerului în instalația de frânare;
folosirea unor pneuri mai late decât cele indicate de constructor.
să respecte semnificaţia semnalului verde;
să respecte semnificaţia indicatorului;
să respecte semnificaţia semnalului verde, acordând prioritate de trecere vehiculelor care circulă pe drumul prioritar.
în dreptul osului fracturat;
cuprinzând osul fracturat și articulația superioară;
cuprinzând osul fracturat și cele două articulații, respectiv cea superioară și inferioară.
autovehiculelor și vehiculelor cu tracțiune animală;
motocicletelor, autoturismelor și vehiculelor cu tracțiune animală;
autoturismelor și vehiculelor cu tracțiune animală.
tramvaiul;
dumneavoastră, deoarece circulaţi cu viteză redusă;
dumneavoastră, deoarece vă intersectaţi cu tramvaiul aflat în mers.
da, inclusiv în timpul zilei;
nu, întrucât autostrada este iluminată;
această obligaţie revine numai conducătorilor de motociclete şi autoturisme.
centrul benzii de rulare;
flancurile benzii de rulare;
taloanele anvelopelor.
articulațiile direcției nu sunt gresate;
pneurile roților directoare au o presiune superioară celei indicate de constructor;
jocul din angrenajul casetei de direcție este prea mare.
să vă continuați deplasarea cât mai aproape de axul drumului;
să puneți în funcțiune semnalizatoarele cu lumină intermitentă din partea dreaptă;
să nu măriți viteza de deplasare.
schimbați într-o treaptă superioară;
schimbați la timp într-o treaptă inferioară;
după schimbarea vitezei, aduceți imediat maneta în „punctul mort“.