Uzura pronunţată a părţii exterioare a benzii de rulare a pneurilor directoare este cauzată de:
unghiul de convergenţă prea mare;
unghiul de divergenţă prea mare;
folosirea pneurilor antiderapante.
unghiul de convergenţă prea mare;
unghiul de divergenţă prea mare;
folosirea pneurilor antiderapante.
autocamioanelor;
motocicletelor fără ataș;
bicicletelor.
să respecte semnificaţia semnalului luminos al semaforului instalat deasupra benzii din stânga;
să respecte semnificaţia semnalului luminos al semaforului instalat pe trotuar;
să respecte semnificaţia semnalului luminos instalat deasupra benzii pe care se află.
claxonaţi;
aprindeţi luminile de întâlnire;
aprindeţi lumina intermitentă de avertizare.
au dimensiuni şi greutăţi specifice mai mici decât cele cu carcasă diagonală;
durata de exploatare este mai mare cu 30-80% decât în cazul celor cu carcasă diagonală;
oferă posibilitatea exploatării eficiente pe timp de vară.
zona fracturată este tumefiată;
pielea este străpunsă în zona fracturii;
accidentatul nu se poate mișca.
oricărui accidentat;
accidentaților aflați în stare de inconștiență, care nu respiră și nu au puls;
numai accidentaților care au suferit fracturi ușoare.
deformarii placii de presiune sau uzurii neuniforme a discului de fricțiune;
acționării prea lente a pedalei de ambreiaj;
neeliberării la timp a clapetei de șoc și a celei de accelerație.
dereglării unghiului de convergență;
articulațiilor neunse;
existenței aerului în instalația hidraulică.
dozarea optimă a amestecului carburant, în funcţie de sarcină, de turaţie, de temperatura lichidului de răcire, de avansul la aprindere şi de conţinutul gazelor de eşapare;
pulverizarea benzinei de către jiclorul principal al carburatorului;
reluarea ciclului de funcţionare a instalaţiei de alimentare cu benzină.