Rulând cu pneurile umflate peste presiunea prevăzută de uzina constructoare, se produce:
uzura anormală a benzii de rulare pe mijloc;
supraîncălzirea pneului;
creşterea aderenţei la partea carosabilă.
uzura anormală a benzii de rulare pe mijloc;
supraîncălzirea pneului;
creşterea aderenţei la partea carosabilă.
da, dacă aceasta nu a ajuns încă la linia de tren;
da, întrucât căruţa este un vehicul lent;
nu, întrucât depăşirea este interzisă pe trecerile la nivel cu calea ferată şi la mai puţin de 50 m înainte de acestea.
perioada de odihnă de cel puţin 24 de ore consecutive;
orice perioadă de odihnă de cel puţin 45 de ore consecutive;
perioada de odihnă de cel puţin 3 zile consecutive.
după fiecare 5000 km;
după 15000-18000 km;
după 30000-35000 km.
menţine temperatura de pornire a motorului şi aeriseşte toba;
menţine motorul cald la ralanti şi realizează frâna de motor;
ajută la reţinerea noxelor din gazele eşapate.
obturarea jiclorului principal;
nivelul benzinei în camera de nivel constant este mediu;
pătrunderea în exces a impurităţilor în filtrul de aer.
garniturile de fricţiune se supraîncălzesc şi degajă miros specific;
autovehiculul se opreşte sau merge cu trepidaţii;
apar zgomote puternice de pinioane la schimbarea vitezelor.
curăţarea şi pansarea rănii;
pansarea rănii;
oprirea hemoragiei.
să reducă viteza şi să-şi continue drumul cu atenţie;
să respecte semnificaţia culorii semaforului;
să acorde de prioritate de trecere ambulanţei.
divergente sau paralele;
convergente sau paralele;
divergente.