Fisurile în lungul anvelopei se datorează:
supraîncărcării vehiculului;
rulării frecvente cu viteză redusă;
montării incorecte a roţilor.
supraîncărcării vehiculului;
rulării frecvente cu viteză redusă;
montării incorecte a roţilor.
galeria de admisie;
galeria de evacuare;
toba de eşapament.
axul cardanic;
arborele cotit al compresorului de aer;
arborele cu came.
nu;
da, atunci când se efectuează depăşirea;
da, atunci când semnalizarea rutieră existentă instituie o altă reglementare de utilizare a benzilor.
grosimea izolatorului ceramic şi culoarea acestuia;
dimensiunea filetului şi valoarea termică;
termenul de garanţie şi constanţa scânteii.
da, când toţi călătorii sunt aşezaţi pe scaune şi este foarte cald;
nu, acest lucru este interzis prin Regulament;
da, în condiţiile în care toţi călătorii au centura de siguranţă fixată.
să folosiţi numai frâna de ajutor pentru a evita derapajul;
să reduceţi din timp viteza, evitând bruscarea comenzilor;
să circulaţi cât mai aproape de axul drumului, pentru a evita lovirea acostamentului.
ca funcţia respiratorie şi funcţia circulatorie să fie asigurate;
ca punctul sanitar către care vă îndreptaţi să nu fie la o distanţă mai mare de 50 km;
ca autovehiculul cu care va fi transportată victima să asigure confortul necesar.
dereglării unghiului de convergenţă;
articulaţiilor neunse;
existenţei aerului în instalaţia hidraulică.
circumferinţa roţilor directoare este prea mică;
articulaţiile mecanismului de direcţie sunt negresate;
lubrifiantul articulaţiilor este prea fluid.